Klubbens årsmöte lördag 14 mars 2020

Cirka 30 medlemmar samlades i Galleriet för att aktivt ta del i klubbens årsmöte.

Till ordförande att leda dagens förhandlingar utsågs nedanstående Anders Holm. Beträffande dagordningens olika punkter och beslut hänvisas till det protokoll som inom kort kommer att finnas tillgängligt. Speciellt är dock att nämna att Tommie Åkerström med acklamation valdes till ny ordförande och Jörgen Widsell och Anita Ullerstam invaldes i styrelsen samt att den avgående styrelsen beviljades ansvarsfrihet.

Som avslutning på årsmötet avtackades Inga Berg Johansson. Som representant för styrelsen och medlemmarna var det en glädje att få hylla Inga för sitt mångåriga (5 år) mycket aktiva arbete som ordförande. Inga har genom sitt starka engagemang och myckna arbete gjort ett rejält gediget ideellt arbete för klubben. Speciellt noterades hennes idoga arbete för att skaffa nya medlemmar. Det var därför en glädje att få överräcka såväl blommor som hedersdiplomet till henne under medlemmarnas livliga applåder.

Anders Holm

Öppna pdf-filerna och ta del av verksamhetsberättelse och Årsredovisning 2019